Sunday 9 October 2011

Ode (bilingual)

A kiss as sweet as honey,

A caress as soft as silk,

A feeling as strong as steel,

A body burning like a volcano....

Come, come to rescue me....



Un baiser aussi doux que le miel,

Une caresse aussi legere que la soie,

Une emotion qui brule comme un volcan,

Viens, Viens me sauver.....





Deliver me from the ties of my clothing,

Free me from the pains of missing you,

Bring with you this ancient feeling,

Trap me with your embrace,

Free, Free me from my desires.....



Delivres moi des liens de mes vetements,

Liberes moi de la souffrance du manque de toi,

Amenes avec toi ce sentiment ancien,

Pieges moi dans tes bras,

Liberes, liberes moi de mes desires.....



How many ignored fires reborn from the shadows of my heart

Left untouched, thirst for you unquenched,

How long will you let me suffer like this,

Burning with desires unveiled, hidden,

Come, Free me, Take... Take me for you.



Combien de feux ignores surgis des ombres de mon coeur,

Laisses sans etre touches, soif de toi laissees a jamais,

Combien de temps vas tu me laisser souffrir ainsi,

Brulant de desires couverts, caches,

Viens, Liberes moi, prends... Prends moi pour toi.



Cover my body with your kisses, as soft and sweet as honey,

Let my mind run wild amongst the forest fires of my desires,

Let the exotic birds of our emotions fly together and mutate in one,

Fireworks and fire, for the night, for the time being.....

Come, let me lead you to this unexplored space, take me for all my desires...



Couvres mon corps de tes baisers si doux et tendre comme le miel,

Laisses mon esprit sauvage courir le long des feux de la foret de mes desires,

Laissons les oiseaux exotic de nos emotions voler ensembles et melanger en un,

Feux d'artifices et feux, pour la nuit, pour ce moment.....

Viens, laisses moi te mener dans cet espace peu explore, prends moi pour tout mes desires....






No comments:

Post a Comment